درگاه پرداخت کوکالا چگونه به فروشندگان پوشاک اینستاگرام کمک میکند ؟
اگر فروشگاه لباس یا پوشاک در اینستاگرام دارید، از طریق چه راهی از مشتریان پول محصول خود را دریافت می کنید؟ آیا به آنها مشخصات کارت بانکی خود را میدهید؟ آیا چندین بار برای چک کردن واریزی ها وارد اینترنت بانک یا موبایل بانک خود می شوید؟ اگر چندین پرداخت بصورت همزمان داشته باشید برای تفکیک مشتریان به چه صورت عمل می کنید؟ بعد از واریز وجه، چه زمانی به حساب بانکی شما واریز می شود؟ اگر تراکنشی که رسید موفق دارد، برایتان واریز نشده باشد چه مراحلی را برای پیگیری آن با بانک باید پیش ببرید؟
متوجه شدن این موضوع که کدام مشتری چه مقدار پول واریز کرده، کار سختی است و احتمالاً اشتباهات شما را زیاد می کند.
از طرفی مشتری نیز باید بتواند خیلی سریع برای از دست ندادن محصول، پول را واریز کند و پرداخت موفق خود را نیز برای شما اثبات کند.
روش های اثبات نیز بسیار کار سختی شده است، اسکرین شات از رسید پرداخت یا ارسال مشخصات یک پرداخت موفق در قالب یک اس ام اس یا دادن پیام در تلگرام، واتساپ و دایرکت اینستاگرام و در برخی موارد گرفتن تماس مشتری و خواندن شماره مرجع تراکنش!!!
تازه این تمام ماجرا نیست، شما به عنوان یک فروشنده باید زمان تراکنش، صحت تراکنش و یا تصویری که برای شما ارسال شده است را دقیق بررسی نمایید.
همچنین با هر پرداخت، موجودی کیف پول شما در پنل افزایش می یابد و از طریق منوی برداشت وجه می توانید تا سقف موجودی خود را به حساب بانکی خود بصورت آنی واریز نمایید.
حال اینکه تمامی این مشکلات، از طریق فعال سازی لینک پرداخت کوکالا رفع می شود، به این صورت که به عنوان فروشنده تنها از طریق ورود به بخش مدیریت پرداخت، از طریق پنل فروشنده می توانید کلیه پرداخت های انجام شده را بررسی نمایید و از طرف دیگر مشتری شما به عنوان خریدار نیز تنها از طریق کلیک یا باز کردن یک لینک پرداخت که در صفحه شما در کوکالا وجود دارد می تواند بدون دردسر، از طریق لینک بانکی پرداخت خود را انجام دهد.