آیکن کوکالابازگشت
آیکن جستجو
نام محصول/آی‌دی فروشنده را وارد نمایید
آیکون جستجو
بازگشت
جستجو در
جستجو در
جستجو درآیکون جستجو
آیکن صدا
Ralph Lauren Polo

رالف رولن پولو

نگاهی به تاریخچه برند رالف لورن

تاریخچه برند پولو رالف لورن، داستان موفقیت مشهورترین شرکت جهان است. این نماد لوکس، با کیفیت و سبک واقعی است. امروزه این برند در تولید لباس، لوازم جانبی، عطر، لباس زیر، مبلمان، ظروف، پارچه، کاغذ دیواری، شیرینی، محصولات حیوانات خانگی و غیره تخصص دارد. اما همه چیز از کجا شروع شد؟ در مورد این برند و اطلاعات بیشتر در مقاله ما «تاریخچه برند پولو رالف لورن» بخوانید.

  تاریخچه برند پولو رالف لورن

در ۱۴ اکتبر ۱۹۳۹در بلاروس پسری در خانواده یهودی لیفشیتز به دنیا آمد که رالف نام داشت. در آستانه جنگ جهانی دوم، خانواده بنیانگذار آینده خانه مد افسانه‌ای به ایالات متحده آمریکا در برانکس (نیویورک) نقل مکان کردند. پدر خانواده تصمیم گرفت نام خانوادگی خود را تغییر دهد تا در بین مردم محلی برجسته نشود و لیف شیت‌ها لورن شدند. رالف جوان برخلاف دیگر بنیانگذاران معروف برندهای مد، مانند لاندو سیمونتی، هیچ علاقه‌ای به هنر نداشت و حتی در کالج برای رشته اقتصاد وارد شد اما فارغ التحصیل نشد.

 رالف لورن بعد از جنگ با ویتنام تصمیم گرفت شغل خود را تغییر دهد و در فروشگاه Brooks Brothers به عنوان دستیار فروش مشغول به کار شود. در آن زمان بود که او استعداد خود را در طراحی کشف کرد. او بسیار تلاش می‌کرد که از هر مهارت و کاری پول در بیاورد زیرا دنبال رویای آمریکایی و زندگی در رفاه بود. به همین دلیل تصمیم گرفت از استعداد کشف شده خودش استفاده کند و شروع به ایجاد لباس های کوچک برای زنان کرد که به شغلی نیمه وقت خوب تبدیل شد و پس از مدتی اولین مدل کامل را ایجاد کرد که در خط تولید قرار گرفت.

کراوات‌های ابریشمی رالف لورن

در دهه ۶۰ میلادی، رالف لورن تصمیم گرفت طراحی‌های خاص خود را در تولید کراوات به کار بگیرد. در این زمان، بیشتر کراوات‌هایی که در منهتن به فروش می‌رسیدند، باریک بودند. اما رالف لورن با طرح‌های خود که با مد غالب تضاد داشتند، بزرگتر، پهن‌تر و با رنگارنگی منحصر به فرد بودند. طرح‌های زیبایی‌شناختی در محصولات بروکس برادرز نیز تأثیر قابل توجهی بر طرح‌های رالف لورن داشت.

با این حال، شرکت بروکس برادرز تمایلی نداشت تا به رالف لورن زمان کافی بدهد تا روی طراحی‌های خودش تمرکز کند. همین دلیل، رالف لورن مجبور شد با تولیدکنندگان دیگری در ارتباط باشد. در سال ۱۹۶۷، در سن ۲۸ سالگی، رالف لورن در بوتیک مجلل بو برومل که یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان کروات در نیویورک بود، شروع به کار کرد. او تنها غرفه‌ای از این فروشگاه را در اختیار داشت و طرح‌های خود را مستقیماً از آنجا عرضه می‌کرد. کراوات‌های طراحی‌شده توسط رالف لورن همچنان پهن و بدون برش بودند و در رنگ‌های متنوعی درخشش داشتند. محصولات این بوتیک و کراوات‌های طراحی‌شده رالف لورن در فروشگاه‌های بزرگ نیویورک به سرعت مورد استقبال قرار گرفتند. در همین سال، رالف لورن برند خود را تأسیس کرد و به راه‌اندازی کسب‌وکار خود اقدام کرد. رالف لورن در اواخر دهه ۶۰ میلادی تصمیم گرفت طرح‌های خاص خود را در تولید کراوات به کار بگیرد. در آن زمان، بیشتر کراوات‌هایی که در منهتن به فروش می‌رسیدند، باریک بودند. اما رالف لورن با طرح‌های خود که با مد غالب تضاد داشتند، به کراوات‌هایی با اندازه بزرگتر، پهن‌تر و با رنگارنگی منحصر به فرد مشهور شد. عناصر زیبایی‌شناختی در محصولات بروکس برادرز هم تأثیر مهمی در طرح‌های رالف لورن داشتند.

برند متنوع رالف لورن 

در همین سال، رالف لورن برند خود را تأسیس کرد و اولین گام‌های کسب و کار خود را برداشت. با ایجاد برند پولو رالف لورن، او به تدریج در طراحی و تولید انواع محصولات از لباس‌ها تا لوازم جانبی، عطر، لباس زیر، مبلمان و غیره تخصص پیدا کرد. رالف لورن از طرح‌های جدید و خلاقانه‌ای استفاده می‌کرد و به سرعت محبوبیت و شهرت جهانی کسب کرد. به این ترتیب، برند پولو رالف لورن به نمادی لوکس، کیفیت و سبک شناخته شد. امروزه، این برند در سراسر جهان شناخته شده است و در صنعت مد و لوکس به عنوان یکی از برندهای برجسته محسوب می‌شود.

بیشتر...
جدیدترین کالاهای برند
رالف رولن پولو