آیکن کوکالابازگشت
آیکن جستجو
نام محصول/آی‌دی فروشنده را وارد نمایید
آیکون جستجو
بازگشت
جستجو در
جستجو در
جستجو درآیکون جستجو
آیکن صدا
ارمانی
Armani

ارمانی

نگاهی به برند جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی S.p.A که به نام آرمانی شناخته می شود، یکی از خانه‌های مد پیشرو در جهان است. این شرکت به افتخار بنیانگذار و مالک آن جورجیو آرمانی که آن را در سال ۱۹۷۵ تاسیس و نامگذاری شد. آرمانی در زمینه پوشاک انحصاری گران قیمت و سایر محصولات مد مانند لوازم جانبی، عطر، لوازم آرایشی، عینک و کیف فعالیت می‌کند. این برند به دلیل طراحی‌های برتر خود که کلاس، کیفیت و انحصار را به تصویر می‌کشد مشهور است.
 

تاریخچه برند آرمانی 

جورجیو آرمانی، طراح مد مشهور ایتالیایی، یکی از تاثیرگذارترین و موفق‌ترین طراحان مد در جهان است. او در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۱۹۳۴ در شهر پیاچنزا ایتالیا به دنیا آمد. خانواده او بعدها به پایتخت میلان نقل مکان کرد و آرمانی در دانشکده پزشکی دانشگاه میلان تحصیل کرد. با این حال، تحصیل را رها کرد و برای خدمت اجباری به ارتش پیوست. در این زمان، او به عشق خود به مد پی برد و تصمیم گرفت آن را به عنوان حرفه‌ای دنبال کند.

اولین شغل آرمانی در زمینه مد، به عنوان متصدی فروش در فروشگاه بزرگ La Rinascente بود. او به عنوان مسئول بخش پوشاک مردانه در این فروشگاه فعالیت می‌کرد. در این مدت، او تجربه‌های زیادی در زمینه بازاریابی به دست آورد که بعدها با راه‌اندازی شرکت مد خود به کار آمد. سپس، آرمانی به عنوان طراح لباس مردانه برای Nino Cerruti، که صاحب شرکت تولید پارچه به نام Hitman بود، کار کرد. او همچنین به عنوان یک طراح مستقل برای سایر تولیدکنندگان لباس در اطراف میلان فعالیت کرد.

در همان زمان، آرمانی نشان داد که درک کاملی از پارچه و طراحی دارد و مسئولیت تغییر ساختار رویکرد Hitman در تولید را بر عهده گرفت. او به مدت شش سال با Hitman همکاری کرد. سپس در سال 1973، یکی از دوستانش به نام سرجیو گالوتی به او پیشنهاد داد که دفتر طراحی خود را باز کند. آرمانی به این پیشنهاد توجه و دفتری برای طراحی در میلان تاسیس کرد. در طی دو سال، او به عنوان یک طراح مستقل با خانه‌های مد مختلف همکاری می‌کرد و با طرح‌های خود موفقیت بزرگی در صنعت مد به دست آورد.

آرمانی با تجربه کافی، تصمیم گرفت که خانه مد خود را راه‌اندازی و در سال ۱۹۵۷ به همراه دوستش سرجیو گالوتی شرکت جورجیو آرمانی S.p.A را تاسیس کند. در این شرکت، گالئوتی به مدیریت بخش تجاری عملیات می‌پرداخت و آرمانی بخش خلاق را رهبری می‌کرد. در همان سال، او اولین مجموعه لباس‌های آماده خود را برای مردان تولید کرد و سال بعد خط تولید زنان را نیز راه‌اندازی کرد. مجموعه‌های آرمانی با استقبال خوبی از علاقه‌مندان به مد مواجه شد و شرکت آرمانی در سال اول فقط با یک میلیون دلار گردش مالی، موفقیت چشمگیری را به دست آورد.

بیشتر...
جدیدترین کالاهای برند
ارمانی